Monday 8 November 2010

with Fashion comes Music

Image and video hosting by TinyPic

Fashion has a soundtrack, that's for sure. But which one? That depends on the fashionista herself. I could by found everywhere. Okay, no, not true. My train rides sometimes exist of endless hip-hop beats but I can also enjoy some alternative music. Lykke Li, Royskopp and Imogen Heap in particular. What I mean by alternative is that it's different from my everyday hiphop and r&b beats. I don't know any full albums, but I get a very good feeling about a few songs. Lykke Li has two new songs, but my favourites will always be Tonight, Little Bit and Until We Bleed. But Paris Blue and Get some aren't that bad either! You can download the last two here.
Mode heeft een soundtrack, dat is zeker. Maar welke dan? Dat hangt natuurlijk van elke fashionista zelf af. Ik ben overal te vinden. Oké, neen, dat nu ook weer niet. Soms bestaan mijn treinritten uit eindeloze hiphop beats en aan de andere kant geniet ik ook wel van alternatieve muziek. Met name Lykke Li, Royskopp en Imogen Heap. Met alternatief bedoel ik gewoon anders dan mijn alledaagse hiphop en r&b beats. Volledige albums ken ik net niet, maar een paar songs geven mij wel een heel goed gevoel! Lykke Li heeft er twee nieuwe songs bij, natuurlijk blijven mijn favorieten Tonight, Little Bit en Until We Bleed. Maar Paris Blue en Get Some mogen er ook wel wezen! De laatste twee zijn hier te downloaden.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © The Fashion Folio News Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger