Monday 29 November 2010

Oh my goodie







My blog isn't what it used to be and that's because of you guys. I have more and more readers and that's such a pleasure. As many of you have already seen, I've been going to a lot of events lately. Pr agencies and brands begin to notice me too. I've gotten invites, but also goodies. But I want to make one thing clear. It was never my intention to blog for invitations or free stuff. It was a way of expressing myself and I began to notice how I loved to write (like today, I'm like constantly writing!) and I'd finally found something I was good at. The rest is just a way of keeping my blog alive. When starting a blog, it should be because of a passion.I love everything about the whole experience but I seriously had never thought it would get this far. Thanks to all of you, for visiting every now and then :)
Mijn blog is niet meer wat het was en dat is door jullie. Ik heb meer en meer lezers en dat doet echt zo'n plezier! Zoals velen van jullie al hebben gezien, ga ik de laatste tijd meer naar events. Pr bureaus en merken hebben me ook eens opgemerkt. Invitaties en goodies heb ik al gekregen, maar ik wil één ding duidelijk maken. Het was nooit mijn bedoeling om te bloggen voor uitnodigingen of gratis spullen. Het was en is een manier om mij uit te drukken en ik begon te beseffen dat ik eigenlijk hou van schrijven (zoals vandaag, ik zit al non-stop in schrijfmodus!). Ik had eindelijk iets gevonden waar ik goed in was en de rest was gewoon een manier om leven in de blog te blazen. Als je een blog start, moet dat door een passie gedreven zijn. Ik hou van alles aan de ervaring als blogger, maar ik had nooit gedacht dat het tot dit punt zou komen. Daarom wil ik jullie ook wel eens bedanken, om af en toe een bezoekje te brengen :)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © The Fashion Folio News Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger